Pogosta vprašanja in odgovori

Kakšne so prednosti članstva v ZOOCITY KLUBU??

Z registracijo v ZOOCITY KLUBU ste upravičeni do prihrankov pri nakupovanju v poslovalnicah ZOOCITY ali v spletni trgovini ter do posebnih akcij in programov, namenjenih članom kluba. Poleg teh popustov in ugodnosti so vam na voljo veterinarski nasveti v vseh naših poslovalnicah ali na spletu, pri čemer vam bomo na vprašanja z veseljem strokovno odgovorili. Če artikel v času spletnega nakupa ni na voljo, lahko nastavite opomnik, mi pa vas bomo obvestili po e-pošti takoj, ko bo artikel ponovno na voljo.

Kateri podatki so potrebni za registracijo?

Pri registraciji je treba v spletnem prijavnem obrazcu vnesti svoj e-poštni naslov, ime in priimek, naslov prebivališča, številko mobilnega telefona in podatke o hišnem ljubljenčku (ime, datum skotitve in vrsta).

Zakaj potrebujete vse te podatke za registracijo?

Podatke potrebujemo za pošiljanje po meri prilagojenih ponudb na vaš e-poštni naslov ali telefonsko številko, da vemo, kam je treba poslati paket, in da vemo, kdaj je rojstni dan vašega hišnega ljubljenčka, da ga lahko presenetimo.

Zakaj moram ob registraciji potrditi svoj e-poštni naslov??

Potrditev e-poštnega naslova je potrebna za aktivacijo vašega profila in njegovo vidnost na spletnem mestu www.zoocity.si. V svojem profilu lahko preverite stanje točk, opravite varen spletni nakup, ustvarite nakupovalni seznam.

Kako lahko spremenim podatke, ki sem jih vnesel ob registraciji?

Sprememba podatkov je na voljo vsem našim uporabnikom prek profila Moj ZOOCITY na spletnem mestu www.zoocity.hr. Predpogoj je, da poznate svoje podatke za prijavo (e-poštni naslov in geslo).

Kako lahko zbiram točke?

Ob vsakem nakupu v poslovalnici ali v spletni trgovini (če ste prijavljeni v profil) zbirate točke (1 EUR = 1 točka). Ko zberete določeno število točk, jih lahko zamenjate za popust pri skupnem nakupu. Točke se zbirajo na celoten nakup, ne glede na to, ali so artikli znižani ali ne, in na vsakem računu, ne glede na to, ali koristite klubske ugodnosti ali ne! Točke se zabeležijo na uporabnikovi kartici in niso prenosljive na drugo osebo.

Kakšna je vrednost točke ZOOCITY?

Program zbiranja točk ZOOCITY je preprost. 1 točka velja 1 evro. Za račun v višini 1,51 EUR pridobite 2 točki. Obračun točk se opravi nad 0,50 EUR. Za prihranek pri nakupu je potrebnih najmanj 100 točk, saj 100 točk prinese 10 % popusta pri nakupu po vaši izbiri. Točke se ne pridobijo za znesek darilnega bona in posebnih izdelkov (Boschev bon in na primer knjiga).

Kje in kako lahko unovčim točke ZOOCITY?

Točke ZOOCITY lahko unovčite ob prvem naslednjem nakupu (v poslovalnicah ali v spletni trgovini). Popust se lahko uporabi za artikle, ki niso znižani ali niso v posebni akciji, in se ne obračunava za program živih izdelkov, knjige, že znižane artikle, artikle s posebno ceno ali darilne bone. Če uporabljate katero od dodatnih ugodnosti ZOOCITY KLUBA, npr. popust na suho hrano, ne morete uporabiti 10-% popusta od zbranih točk

Kdaj potečejo točke ZOOCITY?

Točke ZOOCITY so veljavne v tekočem letu, najpozneje do 31. 12. Pri porabi točk se najprej odštejejo najstarejše zbrane točke. Če točke ne bodo porabljene v navedenem roku (do konca 31. decembra tekočega leta), potečejo. O poteku točk vas bomo pravočasno obvestili, da jih boste lahko uporabili.

Kje lahko preverim trenutno stanje točk?

V svojem profilu na spletnem mestu ZOOCITYJA. Pri registraciji v ZOOCITY KLUBU ima vsak naš uporabnik dostop do svojega spletnega profila, kjer lahko preveri stanje točk, opravi spletni nakup, ustvari svoj seznam najljubših artiklov. Pogoj je, da ob registraciji potrdite spletni profil prek e-poštne povezave, ki smo jo poslali na vnesen e-poštni naslov.

Ali lahko svoje točke ZOOCITY zamenjam za gotovino?

Ne. Točke, zbrane z nakupi v ZOOCITYJU, lahko zamenjate za popust pri nakupovanju v poslovalnicah ZOOCITY ali v spletni trgovini.

V ZOOCITY KLUBU sem že dolgo registriran in ne poznam svojih podatkov.

Če poznate številko kartice, nam lahko vedno pošljete poizvedbo po e-pošti na naslov webshop@zoocity.si in odgovorili vam bomo z navodili za dostop in posodobitev vašega profila.

Kaj pa, če sem svoj profil registriral v poslovalnici in nisem navedel e-poštnega naslova??

Ni problema, pošljite nam sporočilo na webshop@zoocity.si in sodelavci za podporo strankam bodo posodobili vaš profil s pravilnimi podatki. Po spremembi podatkov v sistemu je treba potrditi e-poštni naslov, po čemer boste lahko dostopali do svojega profila na www.zoocity.si.

Kako bom prejemal novice o akcijah in ponudbah?

Novice o akcijah, ponudbah ali posebnih obvestilih članov ZOOCITY KLUBA se lahko pošljejo na registriran e-poštni naslov ali telefonsko številko v obliki sporočila SMS, Viber ali WhatsApp sporočila.Če ne želite prejemati novic, se lahko vedno odjavite prek katerega koli kanala, iz katerega ste prejeli obvestila, ali pa v svojem profilu izberete Moje naročnine in se tam odjavite. Upoštevajte, da odjava od obvestil zmanjša možnost pravočasnega obveščanja o prihrankih, ki jih pošiljamo našim uporabnikom.

Ali ugodnosti ZOOCITY KLUBA veljajo tudi v spletni trgovini ZOOCITY??

Seveda lahko vse ugodnosti članstva v ZOOCITY KLUBU zvestobe izkoristite tako v naših poslovalnicah kot v naši spletni trgovini.

Ali lahko pri nakupu uporabim več popustov hkrati??

Da, vendar ne za isti artikel. Če je artikel znižan ali uporabljate katero od ugodnosti ZOOCITY KLUBA (npr. popust na suho hrano, popust na mokro hrano, pesek, priboljške), za te izdelke ne morete uporabiti dodatnega 10-% popusta na podlagi zbranih točk. - Pri nakupu več artiklov mokre hrane ali priboljškov, od katerih so nekateri v akciji, drugi pa ne, je možno izkoristiti popust v višini 10 % od zbranih točk na neznižane izdelke, če kupite zadostno količino. Z nakupom 15 artiklov iz kategorije mokre hrane, od katerih je en okus znižan, drugi pa ne, bo na primer ugodnost za količino mokre hrane izračunana na artikle, ki niso znižani, s čimer prihranite dvakrat: s popustom za vse artikle in pridobitvijo novih točk za celoten nakup). - Če pa se uporabi popust, ki je vezan na količino (priboljški ali mokra hrana), se popust lahko združi tako, da se popust ZOOCITY KLUBA obračuna na artikle, ki niso znižani (npr. nakup 15 artiklov iz kategorije mokra hrana, od katerih je en okus znižan, drugi pa ne – popust ugodnosti za količino mokre hrane se obračuna na artikle, ki niso znižani – tako se prihrani pri nakupu za artikle, ki jih želite, in se za celoten nakup pridobijo točke, kar vam omogoči popust pri naslednjem nakupu, če je na vaši kartici več kot 100 točk).

Ali kot član dobim plastično kartico?

Trenutno ne, vendar upoštevamo potrebe naših članov in pripravljamo novosti za vse člane, ki bodo želeli uporabljati svojo kartico prek različnih kanalov. V vsakem po meri prilagojenem e-poštnem sporočilu, ki vam ga pošljemo, se nahaja črtna koda vaše kartice ZOOCITY KLUBA. Z njenim skeniranjem na prodajnem mestu zberete točke vsakič, ko opravite nakup.

Kdaj preneha članstvo v ZOOCITY KLUBU?

Članstvo v ZOOCITY KLUBU preneha izključno na vašo zahtevo ali v posebnih situacijah (npr. zloraba članstva v ZOOCITY KLUBU ali neaktivno članstvo brez nakupa več kot 365 dni).

Ali ugodnosti ZOOCITY KLUBA veljajo za eno vrsto hišnih ljubljenčkov? Imam psa in mačko in jima želim kupiti artikle po posebnih pogojih ZOOCITY KLUBA.

-Ugodnosti ZOOCITY KLUBA veljajo za vse hišne ljubljenčke. Pri nakupu suhe hrane (psi in mačke), hrane (ptice, ribe, glodavci), peska, podlag za akvarije ugodnost velja za nakup dveh enakih izdelkov (npr. dve vrečki enake hrane), medtem ko je ugodnost mokre hrane in priboljškov mogoče kombinirati za vse vrste hišnih ljubljenčkov; pomembno je le, da imate potrebno količino za popust (npr. 3 artikli mokre hrane za pse in 10 artiklov mokre hrane za mačke – odobri se 10-% popust na izbrane artikle (razen za artikle, ki so že bili znižani) ali 2 artikla priboljškov za pse in 2 artikla priboljškov za ptice – odobri se 10-% popust na izbrane artikle iz kategorije priboljškov).